onsdag 25. mars 2009

Helga veke 12:)

På fredagskvelden var eg på skulelage. Der var det bortennis konkuranse.

På lørdagen var eg bare heime og sjeda meg:P Eg var hjå Maria på
kvelden. Det var kjekt:D
På søndagen var eg også bare heime, søstera mi var på vitenskapsenteret.
På kvelden var eg ute og hoppa på trampolinen.

1 kommentar: