På fredagskvelden var eg på skulelage. Der var det bortennis konkuranse.
På lørdagen var eg bare heime og sjeda meg:P Eg var hjå Maria på
kvelden. Det var kjekt:D
På søndagen var eg også bare heime, søstera mi var på vitenskapsenteret.
På kvelden var eg ute og hoppa på trampolinen.
Nytt skoleår!
for 16 år siden
KULT HELG!
SvarSlett