onsdag 1. april 2009

RINGENES HERRE:)

Dei siste norsktimane på skulen
nå har me sitt filmen Ringenes Herre / Ringens brorskap.

Denne filmen handlar om ein ring som har
krefter. Denne ringen kan ikkje hoggast i to, den kan berre brytast ved at dei hiv han i flammane i Dommedagsberget.
Det var ein mann som fann denne ringen. Det er Frodo som får ringen etter kvart i filmen.Ringen vart smidd av Sauron.
Den eine personen som er med
heitar Frodo. Frodo er ein hobbit, og det er han som har ringen. Frodo er hovudpersonen i filmen. Han er ein god kjempar.
Det eigentlege namnet til Frodo er Elijah Wood. Det er Frodo som skal bringe ringen til Mordor. På vegen der møtar dei mange fiendar.
Verdenane i filmen er spannande. Folka som er med
i filmen kan gjera mykje rart fordi det er så stor makt i ringen.
Det er mange eventyrtrekk i filmen,
blant anna at dei er kledd spesielt.
Dei er mykje ute i skogen og kjempar.
Dei kjempar mot rare "mennesker" (orker). Dei finns, bare i eventyr. :P




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar