På fredag var eg på basar. Eg vant ikkje så mykje spennande.
Etter basaren var eg med Eli heim. Der var eg, Aud Kristin, Maria, Eli og Anna Cecilie.
Me såg Titanic`s ti liv. Me spela også Guitar Hero.
På lørdag var eg Eli, Maria og Aud Kristin i byn. Det var kjempe kult. Me var på Dolly Dimples og åt pizza.
På kvelden på lørdag var eg på ungdomsklubben i aktivitetshuset:)
I dag (søndag) har me våre på kaffibesøk til Aud Kristin og dei.
Nytt skoleår!
for 16 år siden
Så flott at du skriver blogg utenom norsktimene og!! Fortsett med det :-)
SvarSlettDET BAR KULE BLOGG DU HADDE
SvarSlett