fredag 13. mars 2009

Skidag på Gullingen:)

På onsdag var skolen på skitur til Gullingen. Det var helt blå himmel, og sol.
Mange stod i trekket, og noen gjekk på langrenn. Vi tok buss opp, og ned. Vi reiste fra skolen kl. 08.30. Vi var hjemme igjen litt over 17.00.
Jeg stod ikke i trekket på Gullingen. Jeg var med Karina. Jeg var også med Maria, Eli og Aud Kristin når de ikke stod i trekket.
Vi var mye ute,
og såg på de som rant i trekket.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar