På 17. mai var me heima. Eg gjekk i toget,
og var på aktivitetshuset. Der var eg me Aud Kristin, Marit,
Eli og Maria. Etter me hadde
vore på aktivitetshuset gjekk me til onkel og tanten min på kaker.
På kvelden var me på bedehuset.
Nytt skoleår!
for 16 år siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar