onsdag 20. mai 2009

17. mai!

På 17. mai var me heima. Eg gjekk i toget,
og var på aktivitetshuset. Der var eg me Aud Kristin, Marit,
Eli og Maria. Etter me hadde
vore på aktivitetshuset gjekk me til onkel og tanten min på kaker.
På kvelden var me på bedehuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar